Götürsün, bünye alışık.. Alıştım susmaya kısaca
Bu nasıl bir bünye sen yosun değil taş bağlamışsın be hocam...
Benim kalbimdede 2008 den beri virüs var ne kadar format attıysam olmadı. Son formatımı deniyorum oldu oldu olmadı artık antivürüsüme kavuşmak için birşeyler bulucam
Hiçbiri bedava değil o antivirüslerin.