Tasarım bitti, giydirmeye geçildi ve çok memnunum yaptığı tasarımdan da samimiyetinden de. Düşünenler varsa kesinlikle tavsiye ediyorum.
teşekkürler değerli yorumunuz için. tasarım aşaması sağlıklı bir şekilde tamamlanmış giydirmeye geçilmiştir...
tasarımın ön görünümü :