Arkadaşlar bunu da gördükten sonra ülkemizin içinde bulunduğu işsizlik ve ekonomik krize mi verelim, yoksa eğitimsiz, sahtekar, *********** ( sözüm meclisten dışarı ) kişilerin sıfatlarına webmaster diyerek piyasada iş kovaladıklarına mı yanayım çözemedim. Kanayan yaramız bu. Hangi webmaster arkadaşım görüşmeye gittiği şirkette "abicim bu işi 100 TL'ye de yapıyorlar" repliği ile karşılaşmadı ki. Ama onlarda bulamadıkları destek, güncellenmeyen sayfalarının ardından tıpış tıpış profesyonel kişi veya firmalara geliyorlar, fakat gerçekten bu işi emeğini ve vaktini veren arkadaşların üzerlerinde çamur olmasa bile bir iz bırakıyorlar..