siz iki sayın arkadaşım ;
neden illa kalbinizi kırdırmak için çabalıyorsunuz acaba ?
işletme de arz talep konusu gibi düşünün hatta gibi değil durum öyle, işinize gelir ise alırsınız gelmez ise konudan cıkarsınız. yıllardır bu forumda iyi kötü tanıyan arkadaşlarımız kardeşlerimiz var. yardımcı olan oluyor sağ olsun. lütfen işiniz ile ilgilenin lütfen.
vallahi bütçe baya iyimiş. birazdan taşıcak arkadaşlarla dolar burası.
haklısın