Bu kadar yoğun olacağını biliyorlar neden siteye önlem alınmıyor.Sunucularınızı güçlendirin.Trafiğinizi yükseltin bu ne arkadaş ya.Bir sonuç açıklanınca siteye giremez oluyoruz