pardon bomsuz utfnin ne oldugunu bilmiyordum yeni öğrendim. notepad++ da açtığımda bomsuz olarak çevir diyorum fakat hiçbir şey değişmiyor dosya yine aynı kalıyor. dosyayı kaydetmeye çalışırken bile kaydetme tuşu çıkmıyor hiçbir şey değişmiyor anlayacağınız. tekrar atıyorum aynı problem devam ediyor.
editt: burada abdurrahman adlı kullanıcının verdiği dosyayı attım hata düzeldi
http://www.phpbbturkiye.net/eklenti-...-t5925-30.html
fakat son 10 mesajdan eser yok alt tarafta eklenti hiç kurulmamış gibi yani. nedendir bu sorun.