Susmak Bazen En Büyük Haykırış,Bazen En Acı Söz,Bazen En Güzel Cevap Kimi Zamanda En Samimi İtiraftır...
yada
SusmaK KabuLLenMek değiLdir anLayabiLene Cevaptır!.....
bu sözler benim kafamı coook karıştırıyor
bunu profiline yazan kişinin ne istediğini anlayabilecek olan varmı
trip atıyorum ilgilen benimle yada duy , gör artık beni diyor