aponal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Susmak Bazen En Büyük Haykırış,Bazen En Acı Söz,Bazen En Güzel Cevap Kimi Zamanda En Samimi İtiraftır...

yada

SusmaK KabuLLenMek değiLdir anLayabiLene Cevaptır!.....

bu sözler benim kafamı coook karıştırıyor

bunu profiline yazan kişinin ne istediğini anlayabilecek olan varmı
trip atıyorum ilgilen benimle yada duy , gör artık beni diyor