asikral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sitenin ebatları fazla geniş.benim monitörde imleci sağa sola götürmem gerekiyor siteyi tam görebilmek için.
Yorumunuz için teşekkürler, sitenin genişliğini 15px kadar daraltırsam iyi olacak sanırım.