akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Süper çalışmalar var beni model olarak çizebilirsin hocam
Tesekkurler. Neden olmasın.

HellWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ellerinize saglik cok guzel cizmissiniz hocam.
Tesekkurler.

Muratson_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karakalem çalışmasını gerçekten kalem ile mi yapıyorsunuz yoksa photoshop vb. program ile mi yapıyorsunuz
Cizimler tamamen el cizimleridir photoshop vb. program kullanılmamaktadır.
Cizimlerde 035, 05, 07, 2B,3B,8B faber castel silgi ve birde hamur silgi. Ayrıca Schoeller markalı Durex kağıt kullanılmakta

EDIT: A4 un yarısı 10 TL olarak belirlenmiştir