Süper çalışmalar var

beni model olarak çizebilirsin hocam
Tesekkurler. Neden olmasın.
Ellerinize saglik cok guzel cizmissiniz hocam.
Tesekkurler.
Karakalem çalışmasını gerçekten kalem ile mi yapıyorsunuz yoksa photoshop vb. program ile mi yapıyorsunuz
Cizimler tamamen el cizimleridir photoshop vb. program kullanılmamaktadır.
Cizimlerde 035, 05, 07, 2B,3B,8B faber castel silgi ve birde hamur silgi. Ayrıca Schoeller markalı Durex kağıt kullanılmakta
EDIT: A4 un yarısı 10 TL olarak belirlenmiştir