Konu
Colocation hizmeti alınacak 2 sunucu
19-12-2010, 21:10:27
#10
Kerem
Ossee adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sunucuyu yollamayıp sunucu almak daha avantajlı geliyor.
Son fiyatlardan sonra öyle bir durum oluştu açıkçası. Co-location, eskisi kadar avantajlı değil artık.