Ossee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucuyu yollamayıp sunucu almak daha avantajlı geliyor.
Son fiyatlardan sonra öyle bir durum oluştu açıkçası. Co-location, eskisi kadar avantajlı değil artık.