Sadece meslek lisesi çıkışlı olanların girebildiği mühendislik bölümleri açıldı şimdi ve puanlarıda makul görünüyor.Uzaktan eğitim okuyana kadar o şekilde değerlendir derim.Uzaktan eğitim mühendisliklerde tam olarak uzaktan eğitim değil aslında karma.Haftada 1-2 gün derse giriliyor diye biliyorum.Yinede İstanbula yakın tavsiye istersen arkadaşlar Sakarya Üni. yazmış zaten.Başarılar şimdiden ..