Konu
KIS 2011 Lisans satan ?
18-12-2010, 11:49:30
#9
napster4
AE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o konu bu akşam yada yarın bitirilecek. arkadaşa verdim. seçimini yaptığında yazacağım. teşekkürler ilgin için
benim konum için bi gelişme yok mu hocam? pm ye dönüş gelmedi..