Konu
KIS 2011 Lisans satan ?
18-12-2010, 09:19:55
#7
adminmedya
AE adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
başlıkta belirttiğim gibi.
istenilen ücreti mesaj atarsınız.
1 ay oldu artık gerçekten yaptığınız çok büyük ayıp..
https://www.r10.net/tasarim-yarismala...yarismasi.html