AE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
başlıkta belirttiğim gibi.

istenilen ücreti mesaj atarsınız.
1 ay oldu artık gerçekten yaptığınız çok büyük ayıp..

https://www.r10.net/tasarim-yarismala...yarismasi.html