hocam hiç bulaşma bi kere harç fiyatları 650 den başlıyo 1. ve 2. yarılyıl olarak 650+650 ödersin hem dışarıdan göründüğü kadar da kolay bir halt değil açıkögretim tecrüben varsa onun gibi aynı açıkögretimin ders videoları kitapları sesli anlatımlar mevcut ama uzaktan eğitimde (sakarya için en azında) bir kullanıcı adun var oradan derslere giriyorsun görüntülü mü yok sesli mi yok uygulamalı mı yok sadece konulara ait açıklamasız okudugundan yaptıgından bi halt anlamadıgın açıklmalar felan dolu bence hiç bulaşma ha şu yanılgıya sakına sakın düşme ya işe gider gelirim bi saat iki saat derse ayırırım nolur ki deme kopya cekerim deme sınavda 3 tane gözetmen ögretmen oluyo
işte çalılıcan gelecen o kafayla yemek yiyecen dinlenecen bilg. gececen artık ders mi çalışırsın r10 dürtüsü mü tutat (la bi bakım forumda ne olmuş ne bitmiş) ders çalışmaya zaman kalmaz hem yılda 4 gün 2+2 1. ve 2. yarı dönem final sınavları için okudugun ile gitmek zorundasın
git ikinci öfretimde olsa örgün eğitime paran yoksa yada tecil sorunun varsa subeye git öss sınavına girecem dersin uzaktan eğitim düşünüyosan Allah yardımcın olsun