Bizde o yönden sıkıntı çekiyoruz,sayfa duvarını açıp duvara yazmaya teşvik edip banlamak lazım, ya da yeni üye olmuşsa solda ''tümünü gör'' tıkla ordan ismini bulup yanında ki çarpı işaretine tıklamak...