Merhaba;
Appstore'dan ilk defa ücretli bişey indirdim. Daha sonra baktım ki ücret kesmemişler. Birdaha indirdim yine bişi kesmemişler. Bende 2-3 gün boyunca nerde gerekli/gereksiz şey varsa indirdim. Şimdi hesabımı bloke etmişler ve ödenmemiş borç gözüküyor. Evet bir sürü şey indirdim ancak bir çoğunu kullanmadım bile. Bedava sirke baldan tatlıdır hesabı

Şimdi onlar içinde 100$ ödemek istemiyorum ama adamlarda kart bilgilerim mevcut. Herhangi bir dava açma yetkileri var mı?