Arkadaşlar uzun süre geçtikten sonra bir arkadaşıma forum kurmam gerekiyordu herzaman olduğu gibi MyBB kurdum fakat bu yeni sürümünde ben birazcık deli oldum. Yönetici panelinde ne işlem yapmak istersem şifre soruyor. Bununla alakalı çözüm varmı?
Çerez ayarlarınız yanlış yapıldığı zaman bu sorunu verir.