weStarz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen ne diyorsun ya ben orda seni savundum, yuh diyoru başkada bir şey demiyorum yani sana iki oku iyi anla (maya çalış) yadıklarımı açıkca seni savunduğumu anlarsın yazık bir profil mesajı atmış ya yazık.

Boşuna dememişler; Deveye diken, adama peeh.
kusura bakma akıl kalmadı insanda burada