Siz ne biçim insanlarsınız ya , artık ne desem bilemiyorum haysiyetsizmi başka bişeymi bilmiyorum
Sen ne diyorsun ya ben orda seni savundum, yuh diyoru başkada bir şey demiyorum yani sana iki oku iyi anla (maya çalış) yadıklarımı açıkca seni savunduğumu anlarsın yazık bir profil mesajı atmış ya yazık.
Boşuna dememişler; Deveye diken, adama peeh.