vicentee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hemşeri olmamız güzel ancak daha köklü firmalarla çalışmayı tercih ediyorum. SORUN YAŞAMAKTAN NEFRET EDİYORUM.
Düşünceniz için teşekkürler, Firmamızın ismi yeni ancak , Ortaklarımızın geçmişi en az 3 yıldır , Hayırlısı olsun .

Saygılar.