Delikanlı Açıklamalar İçin Teşekkürler..
Biz de Arıcıyızdır Arı Kovanlarımız Vardır. Balı Çok Severek Tüketirim. Hatta Bir Arkadşaım Bugün Kargoyla Ordu/Aybastı'dan 1 Çıta Bal Gönderdi Ne Balı Bilmiyorum Ama Çok Güzel ve Şekersiz.
Eğer Bal Şekerliyse İnsana Dokunur ve Zararlıdır. Şekerli Balı Anlamak İçin Buzdolabına Koyun Eğer Şekerlenirse Bal Şekerlidir Yemeyin.