Panel değişmiş olsa bile bunun ayarları etkilememesi lazım. Şikayetimi ileteceğim.
Malesef (beta) yayınların birçogunda hep sorun yaşanmıştır bu yüzden buna baglamak daha dogru olacaktır, çünkü sadece sizde olan bir sorun degil genel olarak sistemi baglayan bir problem yani yeni arayüzü ilgilendiriyor.