Yeni AdSense Arayüzü (beta) yayınında olmasından dolayı arkadaşlar bazı aksaklıklar malesef yaşanmakta bunun için durumu
adsense-tr@google.com mail adresine detaylı bir şekilde açıklamakta yarar olacagını düşünüyorum.
Panel değişmiş olsa bile bunun ayarları etkilememesi lazım. Şikayetimi ileteceğim.