Teşekkürler, çok açıklayıcı bir cevap oldu.
rica ederim

bu konuya verdiğim cevaptan sonra babamla konuştum. Bu kadar bilgin boşta kalmasın dedim babama açalım bir blog. Babam telefonda "Ne" dedi sadece

Sonra anlattım işte böyle resimler ve yazılar yazacağız sen anlatacaksın ben yazacağım güzel olur falan uzun uzun anlattım. Tamam dedi. Bide fotoğraf makinası alırım arının kraliçe arı seçimini, saka nasıl olur vs vs. teknik bilgileri fotoğraflarla süsleriz. Çok hoşuna gitti güzel olacak inşallah
Ben teşekkür ederim böyle bir fikir doğdu bu konuyla