2 haftadır İnternet paketimi sınırsıza geçirmek için uğraşıyorum. Ama bu telekom eylemi yüzünden heryer kapalı olduğu ve işlem yapmadığı için geçiremedim..Sınırsıza çevireceğime güvenip durmadan dowload yaptım. Az önce kotama bakayım ne durumda dedim.. 6,5 Gb olmuş. 2,5 aşmışım. Tamam eylem yapma haklarına saygı duyuyorum ama en azından her şehirde yada bölgede bir tane şube çalışsın. Hala sınırsız pakete geçemiyorum.. Bunu çözmenin bir yolu yok mu. Sonunda açıp telefon ağzıma geleni söyleyeceğim..