Konu
Çok Fazla Bal Yemek Zararlımıdır?
15-12-2010, 15:16:49
#4
loreafro
Üyeliği durduruldu
Deli bal yenilenince tutma yapıyor çok yersen.
Aynı şekilde aşırı bir şekilde normal bal yersen halk arasındaki adı ile "bal tutması" oluyor tıp adı ise "gıda zehirlenmesi".