Kimse eleştiri yapmazsa diğer forumlardan farkı olmaz bu forumunda çoğu kişi bu forumun seviyesi yüksek olduğu için burada birileri eleştiri yapıcak yağtığının hoş olmadığını söyleyecek ki başka biri bu eleştirilerimizi okuduktan sonra konu açmaya kalkarsa bu insanlar böyle şeylerden hoşlanmıyor böyle yapmamalıyım diyecek. Konu amacından sapmaması için tartışmayı bitirelim.
İçerik biraz eski de olsa güzel linkler var.