atacan1986 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yanlış yere açmışız konuyu diyeceğin yerde , sizin düşünceniz diyosun.
kendini haklı gösterme çabalarını anlıyorum...
kafan güzelmi senin kardeşim neden konuyu kirletiyorsun mesajlarınmı artıyor senin anlamıs değilim almıyacaksan alan adlarını kalabalık etme ben kendimi haklı çıkarmaya çalışmıyorum sadecesenin düşüncene saygı duyuyorum

herkesin fikri birmi olucak anlamıyorum

yaş 24 ama galiba düşünce yaşı farklı
bir atasözümüz vardır kargaya yavrusu şayin görünürmüş

Konyu Artık kiretmezsen sevinirim