yanlış yere açmışız konuyu diyeceğin yerde , sizin düşünceniz diyosun.
kendini haklı gösterme çabalarını anlıyorum...
kafan güzelmi senin kardeşim neden konuyu kirletiyorsun mesajlarınmı artıyor senin anlamıs değilim almıyacaksan alan adlarını kalabalık etme ben kendimi haklı çıkarmaya çalışmıyorum sadecesenin düşüncene saygı duyuyorum
herkesin fikri birmi olucak anlamıyorum
yaş 24 ama galiba düşünce yaşı farklı
bir atasözümüz vardır kargaya yavrusu şayin görünürmüş
Konyu Artık kiretmezsen sevinirim