unarmedsoldier adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaptığımız eleştiri paylaşımın içeriğiyle değil paylaşma şekliyle alakalıdır.
Hocam bende onu anlatıyorum arkadaş böyle uygun görmüş bu şekilde paylaşmış kimseyi zorlamıyorki gelin üye olup alın diye. İşine gelen alır işine gelmeyen almaz. İlla ki birileri eleştiri yapmak zorunda mı bu tarz konularda. Böyle konular ne ilk kez açılıyor burada nede son kez açılmış olacak.