Gehinnom adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ok ozaman sen üye oldun heralde. public şekilde paylaşıver webmasterlığından birşey eksilmez nası olsa.
Profilimden msn ekle sana görüp görebileceğin en büyük arşivi vereyim. Ben blog kasmıyorum sadece sen ve senin gibi düşünenlere cevap yazdım. Arkadaşın sitesine girip bakmadım bile. Evet birşey eksilmez webmasterliğimden sana x bir blog verdiğim zaman. Artı olarak bakıyorumda konu sahibi arkadaşın paylaşımını beğenmeyenler konudan dışarı çıkamıyorlar.