Konu
Bu kadarına da Pes
14-12-2010, 22:12:26
#17
darker
bu remen pezevenkliktir(Admin nolur banlama arada bi açom pc r10 bagımlılık yaptıda
[arkadaşlar bunu eğer komik olrak görürseniz ve paylaşmak isterseniz isim vermeyin
])