Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu adam 100k blog vermiş üstüne dayak yemediği kalmış :=). Üye olsanız siteye webmasterliğinizden birşeymi eksilecek :=)
Webmasterlığımızdan birşey eksilmeyecek tabi ki ama kimse tepki vermezse bunun yanlış bir davranış olduğunu anlamayacak ve başkalarına da örnek olacak onun için tepki gösteriyoruz. Listeyi burada paylaşsaydı ne kaybederdi asıl amacı paylaşmaksa bu konuda paylaşabilirdi onu geçtim kendi sitesini üyelik zorunluluğu getirmezdi. Kendi nacizane düşüncem budur.