şimdi tekrar yedeği yükledim uft-8 ile ENGINE=MyISAM, DEFAULT CHARSET=utf8 ama sonuç aynı türkçe karakter hatası.
forumda sadece post sorunlu oldu

bu arada farketmez diyorsunda post haricinde forumun diğer alanlarının yedeğini yeni sürümü ile yükleyince tr hatası verdi eskisi ile yükledim sorun çıkmadı.
bilginize