Hosyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yahu adam 100k blog vermiş üstüne dayak yemediği kalmış :=). Üye olsanız siteye webmasterliğinizden birşeymi eksilecek :=)
ok ozaman sen üye oldun heralde. public şekilde paylaşıver webmasterlığından birşey eksilmez nası olsa.