Türk insanı başka sever boşuna Edirne'den öteyle kıyaslamayın

Bizler sıcak kanlı Akdeniz insanlarıyız sevgimizin de kinimizin de büyük olması doğal. Ha ben taraftar olarak prensip meselesi Messi gelse gitmem havaalanında karşılamaya orası ayrı ama yadırgamayalım güzel bir şey