kusura bakma ama kazersoft üslubunu biraz düzeltmen gerek. herkes birşeyler paylaşıp öğrenmek için burada. ertan2002'yi tanımam etmem ama birçok konuda insanlara yardım edip destek olmuştur (mesajlarını aratabilirsin). senin yaptığında biraz saygısızlık var. konu kilitlense hatta silinse bile çok daha iyi olur