adam kesinlikle çalışmaz dememişki çalışma garantisi yok demiş ve doğruda desteklenmeyeceği söylenmişti yanlış hatırlamıyorsam.

vb kullanmıyorum da bilmiyorumda tamam tüm 32 bit te çalışabilir fakat denildiği gibi run time a bağlı ve run time sisteme göre değişen birşey olduğu için sistem 32 bitte olsa çalışmayabilir

vb vb.net ten farklı olduğunu biliyorsunudur.eğer senin dediğin gibi olsaydı yani .net teknolojisi daha iyi olmasaydı o zaman neden vb.net olarak çıktı?

bana görede sen burda vb in vb.net ten daha iyi olduğunu ve her tülü 32 bitte çalışacağının garantisini veriyorsun ve büyük bi yanılgı içerisindesin mesela vb.nette yaptığın uygulamayı c# ile .net framework sayesinde devam ettirebilirken vb ile yaptığını devam ettiremessin

büyük emekler harcayarak yaptığın ve yüksek paralar kazandığın bir yazılımın atıyorum
windows 8 de çalışmaması seni etkilemeyecekse vb ile devam edebilirsin hatta vb 1.0 kullan kendini yorma daha iyi ne diyelim.

bunları göze alarak devam edersen kendin bilirsin ama .net platformuna geçmen senin yararına olacaktır yok diyorsan vb 1.0 seni bekler vakit kaybetme....

kolay gelsin