ben çalışmaz yada çalışır demedim.garantisi yok dedim. bir google da araştırma yap bakalım windows 7 kullanan kaç kişi (32 bit lere de bakabilirsin) vb ile sorun yaşıyor. merak etme vb ben de yüklü...
şuan ki sistemim win 7, vb yi açıyorum ve bir buton koymak istiyorum, donarak geliyor buton? sebep nedir? sistemim 32 bit? işlemciler daha da hızlanmadı mı,ram eksikliği mi var acaba

?? bilmem fark ettin mi bu sorunu...
microsoft vb ye destek vermeyecek artık, olay burda bitmiştir. atıyorum bi kaç sene sonra çıkacak işletim sisteminde her yazılmış vb programı çalışır diyemezsin. Zaten vb, run-time a bağlı. İleriki işletim sistemlerinin o run-time ları kabul edeceğini biliyor musun?
bahsettiğin izin isteme olayı da farklıdır

sen vb de izin isteme için birşey mi yaptım,o işletim sisteminden kaynaklanıyor. hangi dille yazarsan yaz güvenlik dolayısıyla o soru sorulur. bi verdiğim linkteki yazıyı iyi oku...
bilmem bilgin ne seviyedir ne kadardır,pek umrumda da değil, bu konu hakkında yanlış biliyorsun bana göre.. benim için de bundan ötesi yok!!!
vb.net in çıkış amacı da, vb bilen kişileri .net in nimetlerinden mahrum etmemek.. Microsoft size de kucak açmış,buyrun gelin