ya arkadaş sen ne cahil çıktın böyle
ben san 32 bit yada 64 bit ile ilgili birşey mi dedim. vb 64 bit ile de çalışır (wow katmanında 32 bit şeklinde) ancak olay orda değil... sanki ben x86 yada 64 tabanla ilgili birşey demiş gibi yazmışsın
ikinci olarak, uac dan izin isteme nedir önce bi onu öğren ondan sonra gel?
http://www.yazilimgunlugu.com/window...alesi/592.aspx
bu işi bilmiyorsan,git kumda oyna... ne bilim kale falan yap..daha faydalı olursun