vb nin sadece 32 bite bağlı olduğunu düşünecek seviyedeysen gülmende bir sakınca görmem zaten
en basitinden şöyle olaya bi bak? uac için vb ile yazdığın bir exeden gömüşü olarak izin isteyebilir misin? ancak .net programalamada bu söz konusudur..
neyse gereksiz bir tartışmaya girmek istemiyorum.. vb ile devam edebilirsin.. selametle..