çok erdal demirkıran okumuşsun
dilerim iyi işler yaparsın/yapıyorsundur..
ama kullandığın dilin bir kısıtlaması olduğunu farkındasındır umarım? + bilmem haberin var mı, win 7 den itibaren windows visual basic e destek vermiyor. Yani, bundan sonraki windows işletim sistemlerinde visual basic 6.0 ın çalışma garantisi yok.. Malum ms .net e geçti, dilerim sende geçersin..
iyi çalışmalar