S.a arkadaşlar ben mysqldumper ile forumun yedeğini alıyordum
post tablosuna ayrı olarak yedekledim yüksek mb tuttuğu için
şimdi geri yüklemeye çalışıyorum post tablosunu yüklerken %40 küsürlerde hata veriyor diğer forum yedeğini yüklerken hiç sorun yaşatmadı.
acaba çok yüksek mb olduğundan mı hata veriyor ?

ne önerebilirsiniz sadece bu post yedeğini yükleyebilmem için