hatırladığım kadar aeva ile kendi sunucundakileride oynatabiliyordun..
malesef oynatmıyor.
Mevcut ama sitenin trafiği yer bildiğim kadarıyla ...
doğru biliyorsun hocam.. iyi yer. O mevcut dediğin uygulamayı söylersen memnun olurum.
Şuan media player ile oynatıyorum ama modu varsa daha iyi olur.