NeRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
A.C.A.B ın ilk çıkan atkısı vardı bende ilk derken bundan önce istanbuldaki arkadaşlar yaptırmıştı 10 liradan göndermişlerdi bana ancak atkı tükenince fiyatlara bakayım dedim 10 liraya aldığımız atkı 30 a kadar çıkmış bu da güzel atkı insallah bulursun ancak TD de ara derim ben çabuk bulursun o zaman.
Orayada yazdımda millet yazmıyor 2-3 günden beri yazdığımla kaldım forum ölmüş resmen inşAllah bulurum bu atkıyı.