A.C.A.B ın ilk çıkan atkısı vardı bende ilk derken bundan önce istanbuldaki arkadaşlar yaptırmıştı 10 liradan göndermişlerdi bana ancak atkı tükenince fiyatlara bakayım dedim 10 liraya aldığımız atkı 30 a kadar çıkmış

bu da güzel atkı insallah bulursun ancak TD de ara derim ben çabuk bulursun o zaman.
Orayada yazdımda millet yazmıyor 2-3 günden beri yazdığımla kaldım forum ölmüş resmen inşAllah bulurum bu atkıyı.