Merhaba;

MSN'e ekledim fakat bir problem var sanırım, iki tane adres oluştu. Konuyla ilgili özel mesaj gönderdim, dönüşünüzü rica etmekteyim.

Saygılarımla.
Kerem ALPER
KadeWeb İnternet Hizmetleri