DomainAdam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kanisti msn yolla sana ayarlayveriyim kardeş
Teşekkürler kardeş de eklemek istediğim sistem blogspot.Bunda JS dosyası falan var.Yine de olur mu sizce?