Ulusoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar özellikle geçersiz etkinlik dolayısı ban yiyen kaç kişi var hep beraber birşeyler yapalım diyorum?:
Pankartları alıp adsense belediye binasına çullanalım.

Şaka bir yana, çok acımasız ya bu google bisssürü dolarcıklarım yeşil yeşil gitti