al bi 206 bende yeni aldim harbi diyom o kadar arabaya bindim ama bu sürüş zevki hiçbir arabada yok benzin e gelince millet cok abartiyor bilende konusur bilmeyende bende egzoz da var abart ara gazi felan ama o kadar cok yakmıyor