Bildiğim sunucular arası cluster oluşturulup ayarlama yapılıyor..Yani yoğunlaşınca otomatik geçiyor..

WWW2 muhabbeti ise subdomain üzerinden kullanım..Genellikle bw sorunu çeken siteler kullanırlar..Mysql olarak bir sunucu kullanılır fakat veriler başka sunuculardan çekilir..

Ama dersen mysql la scripti ayırıp kullanabilirsin..