Geveze1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hadi ben haksızım diyelim digerleridemi haksız ? neyin savunmasını yapıyorsunki madem firmayı tanıyorsun madem güveniyorsun söylersin gelsinlerde kendilerini savunsunlar hersey ortaya cıksın ben burdayim sözleriminde arkadasindayim gayri ciddi ne oldugu belirsiz insanlarin pesinden daha fazla kosmayacagim
diğerlerini boşver konuyu sen açmışsın benim amacım bu konuyu açıyorsun kurallardada mevcut herhangi bi dekontta koymamışsın biz senin bu olay geçtiğini nerden bilelim sen resimleri göstercenki sana hak vereyim bende iş yapmıyım böyle yazmışsın ama boş yani kanıt olmadıkca milleti kafasını karıştırıyorsun.